11 augusti 2009

igår varre så kallad "fest" på väder, jag va nykter ! :)
men dt fanns folk som verkligen inte va nyktra x)
jajaj iaf, när jag kom hem så hade jag tråkigt
så jag hade kul mä emiiiiil :D
han va social iaf :D snäll kille, min kompis faktiskt :L :)
sen ville han sova, då va ingen  social så jag gick och la mig oxså :D
sen vakna jag för en stund sen, hatar och sova bort dagarna .. :(
snart skola oxså, FYFAN VAD TRÅKIGT, men man får ju typ överleva :(
kommer sakna dt efter nian sen, känner dt på mig :D
men, aa nu ska jag typ städa mitt rum eller nåt, så jag vaknar lite ;)

PUSS !

drar även till mä en maxad fjortisbild, vet i fan hur jag fixade den bilden asso :o
amen se och njut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0