13 augusti 2009

hej, nu mår jag betydligt bättre, aa
imorron blir dt mjölby tror jag
om någon vill åka dit mä mig såklart, kommer väl åka dit ensam.
like allways, vill man gör nåt så vill ingen annan
men iaf, lite posetivt nu så dt blir kul och läsa :D

mamma och jag imorse :D

mamma: dt åskar ute
jag: jag hör dä, och jag vill att dt ska försvinna nu!
mamma: är du lite rädd felicia ? ;)
jag: käften :o, du vet att jag är rädd för åskan
mamma: jag måste stänga av pappas dator nu
jag: ajfan måste dra ur kontakten här mä
mamma: ja, för du har ju verkligen inget liv  utan den där jävla datorn
jag: nä känns bra :) nån som inte sviker mig iaf :D
mamma: jo, ja
jag somnade om ..

mamma och pappa senare
pappa: HELVETES JÄVLA FAN OXSÅ
mamma: hur mkr kostar dt och fixa då 6.000?
pappa: dt gör dt säkert, om inte mer
mamma: jag visste inte att den skulle gå sönder :o
pappa: nä vet jag väl :) (kramas)

5 min senare
jag: vad varre som gått sönder
pappa: min dator, hårddisken paja när mamma stängde av datorn
jag: skratta lite innombords, inte bra :o
pappa: nä
 sen åkte dom och lämna in datorn :)

jag vart lite nervös, sprang upp på mitt rum, min dator funka, hihihi :D
amen ett senare inlägg kanske (:

PUSS !


en ölandsbild jag tog nere på stranden i eriksöre (:

Kommentarer
Postat av: clara

svar: great! förstapris till dig, härligt att jag kunde hålla någon sysselsatt ;)

2009-08-14 @ 02:46:39
URL: http://clarastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0