14 augusti 2009

finns dt ingen som bryr sig ?
finns dt ingen man kan prata mä ?
finns dt ingen som förstår mig ?
jag är tom, som ett eko.
jag känner mig hemsk, allting jag gör blir fel.
jag är misslyckad som människa, hela jag är ett jävla misstag.
jag vill att någon ska bry sig och inte svika mig, när jag behöver den.
inte säga att dt blir bra utan att prata,
jag vill att någon ska bry sig på riktigt inget jävla jag finns för dig.
jag vill att någon ska ställa upp för mig.
fan vad jag känner mig ensam, jag vill bort till min egen värld,
allting känns så meningslöst.
varför jag ? var för någon alls ? ingen förtjänar att känna såhär.
att allt bara är ett jävla misstag, att man är ett jävla stort misstag. ingen
allt jävla skit jag hatar dt, jag vill inte mer dt gör ont
ingen man kan lita på ?
vem fan ska jag prata mä ?
jag är ensam, ensam i min egen värld, en misslyckad värld.
fast ändå bättre än mig själv, helt krossad i mitt inre.
jag kommer nog aldrig bli hel igen.
allt jag vill är att ha någon att prata mä,
jag tycker inte synd om mig själv, jag vill inte börja göra dt heller, känns ännu mer meningslöst & patetiskt
jag vill bara ha någon att prata mä ..
jag är så ensam

jag känner såhär, skämta om dt hur mkt ni vill
jag vill inte dö, inga självmordstankar alls, men jag har lust och flytta.
bort, bort från allt, ingen förstår mig

Kommentarer
Postat av: emma <3

FELICIA

Jag hatar när du känner såhär, jag hatar när någon känner såhär, jag vet inte vad som har hänt men om du känner att du kan lita på mig, om du vill prata. så finns jag här för dig, alltid natt som dag.

och jag lovar att jag inte sviker dig. <3

076 82 15 444

2009-08-14 @ 14:51:01
URL: http://joohanssoonemma.webblogg.se/
Postat av: isabel <3

jag finns alltid älskling (L)

2009-08-16 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0