15 augusti 2009

heej, mjölby idag, kul som attan
jag ville inte att dagen skulle ta slut! åh :D
men igår, åkte jah hem till becca, tälta, KALLT SOM FAN!
hjälp :o fan 9-10 grader MAX!
jag såg masser snygga killar idag :D
hihihihi ;$
amen iaf, presence som sagt bästa bandet !
älskar deras musik, och simon sjunger som en kung, fifan vad orättvist ! :(
söt är han oxså :D    becca och jag åt mat och sånt, sen åkte vi typ hem
dt regnade massssser :(:(:(
usssssch, och jag saknar verkligen någon att älska när alla stog och kramades och värmde varandra :(
FAN, kan inte någon bara krama mig? :o
åhhh :(
men iaf, pappa lovade mig en bas i bilen
NU JÄVLAR, jag kommer va så jävla ful när jag spelar, men vafan nu kör vi tjejer!
ÄLSKART, men ni får itne komma och kolla på mig, fy så pinsamt :D
aja, snart ska vi käka kräfter, mammas jävla idéer :D


PUSS !


hej, jag heter felicia & jag äger alla, för jag är coolast, LÖVE ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0