17 augusti 2009

hej, skola idag, usch vad tråkigt :(
men jag träffade massor saknade <3!
åhhh, vad jag längtat efter mina PÖRRISAR ! :D
så söta :D
svenskan va bäst, becca dampa kött totalt :D
HAHAHAHAHAHAH,
på toan
becca: asso jag är skit nödig
jag: skit ? :D
becca: ameeen felicia du står ju här (bebisröst)
jag: ameeen becca bajsa på du (bebisröst)
HAHAH, vi är så töntiga :D
men dt hon jag och ebba & frida som gör skolan lxm, trojan skulle suga utan oss :D
aja, nu ska jag "plugga" tyska, om jag inte går ut till gymmet först :D
ewe ? :o
hon ska ju mä förfan :D ett inlägg senare idag
alla som läser min blogg, om ni vill att jag ska lägga ut nåra "sminkningar, eller mode" osånt säg till :)

PUSS !


mina tänder ser fuckade ut, ser hel kul ut, men ändå :D

Kommentarer
Postat av: emma

felicia <33

jag följer din blogg. och jag tycker du ska göra preciis som du vill. :D

då blir allt bäst.

puss

2009-08-17 @ 19:23:43
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se
Postat av: felicia

puss emma ! <3

2009-08-19 @ 17:49:10
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0