18 augusti 2009

hej allihoppa :)
skola idag, igen :o
först HK, lägenhet sak, ganska kul :)
sen st, gjorde typ inget alls :)
sen matte, USCH, jag suger på matte :(
sen gympa, aa dt hände nåt roligt :p
vi sprang på väder, aa, när jag gick in i duschen
DÅ GÅR BRANDLARMET!
totaly naked lixom :o torka mig fort som ögat, och tog på mig allt utan tröja
hann inte, blev handduk, mm snacka om pinsamt dagen lär man ju inte glömma asso :o
fan vad pinsamt dt va XD
alla stirrade inte lita & garva åt mig, hm, jo jag skulle ju skratta om nån kom ut i handduk lixom,
men när dt va jag, då varre inte lika kul tro mig :)
aja, gick en sen iaf fixade oss alla och aa
efter skolan, REPA åhhh, vad gött :)
men som sagt är inte form, måste lära mig mer (joel) :D
snart blir dt att köpa en bas oxså, wiiiiiie svart ska den va :D
ýesssss, men jag skriver imorron oxså, se om nåt muppat händer igen ;)
och jag kanske drar in till lkpg imorron :)
KANSKE, men tror inte dä måste repa såhär ser schemat ut :D
tisdag: 17.30 - 20.00
onsdag: 19.00 - 21.00
torsdag: 19.00 - 20.30 ?
fredag: 19.00 - 20.00
ojoj, vart trycker man in allt plugg ? :p
får väl se hur dt går ;)
får väl dra ner på repningarna annars

PUSS !


ajuste, jag har tagit bort bdb, LEV MÄ'T! :D
läs bloggen isf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0