19 augusti 2009

hej, skolan idag igen
guuud asso :d
nästa vecka ärre vandring, jesus va kul :o
idag hände inget?
eller jo frida och becca dampar/dansa som idioter, gud, veckans höjd punkt  helt klart :D
annars, gick jag hem efter skolan städade lite, gjorde rent akvariet :D
ja ni vet, allmänt för mkt fritid :D
men jag är nöjd, mamma och pappa oxså :D
så extra pengar here i come! :D

min hund carro fyller år idag, hela 3 år
jag älskar henne massor!
sötaste hunden som finns
tack gode gud att vi tog dig
och ingen annan, imorron blirre väl tårta :D
hhihihii, hundvänlig tårta såklart :D
nu ska jag sova, kl är mkt!
slår till mä en gulle bild på carrobebis!
hon ligger i min säng och ska sova mä mig för natten

PUSS !


carro mitt lilla busfrö :')
du kommer alltid vara i mitt hjärta sötnos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0