20 augusti 2009

hej, skola idag :)
gympa först, kallt och jävligt, blött i gräset & vi spelade fotboll, kan dt bli bättre ?
lärare planerar som jävla soppor ibland, men vad gör man? går mä på dt ändå :)
aja, skola va BLÄÄÄ
gårn va kul bra wiiie hihih, ass bra :D
alla roliga människor, alla är roliga, jag orkar inte hata nån längre, alla är sig själva.
that's it, I DON'T CARE, SUCK ON THAT :)
ni älskar när jag skriver, :D
alla kollar vickans bdb bilden inlagd idag eller nåt 20 :D

victoriiuua @ bdb XD!
ameeen åh, seriöst, inget seriöst dock :)
fatta ni ? :D jag sitter här och gnargar på min banan :D
och en passionfrukt, mm så gott, jag älskar dom!
mormor köpte nya byxor åt mig idag hihihi, mormor seriöst? :D
aja, aa jag ska väl hoppa in i duschen såhär sent sen dra mig i säng :)
orkar inte duscha på morronen åhh upp tidigare dåå BLÄÄÄ
just like you know it :)
ameeeeen hejdå

PUSS !


detta är min lite speciella vän kenny nilsson,
jennifer pojkvän, SÅ SÖTA :D!
bilden tagen i tividen? eller nåt XD
i vintras ! :D för söt ? :')
BV ASSO ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0