24 augusti 2009

hej, skola idag igen
jag vart sur, som vanligt
samma jävla sak händer varje dag, minst 2 gånger om dan !
jag dör på skiten nu, jag kommer snart hugga tbx då ärre kört
jag ber dig bara sluta tjata och tjafsa dagarna i enda, jag blir så trött på't!
men annars har dt varit bra, JENNIFER FINNS TACK OCH LOV ! <3 :D
menmen, när pappa kommer hem blir dt mjölby
till frida, sover där tills imorron
och sen ärre vandring snart mä -.-
aja, campa har man gjort förut, men vilka ska man sova mä i tältet ?
ärre nån jag absoult inte gillar sover jag ute SJÄLV :)
helt klart inget tjafs om saken, så ärre.
ameeeen nu ska jag packa kläder och GYMPAKLÄDER!
usch attan så trött jag är idag :o
fast dt kanske beror på att nån skickade sms kl 01.20 och väckte mig ?
juste emil :o fan dt tog lång tid innan jag somnade om ;@
men men vad gör man ? ;) så söt är han ? :o

PUSS !


here iam?
lol bara kolla bilden BYE :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt ! <33

2009-08-24 @ 16:49:29
Postat av: Anonym

hallå, jag kommer komma med massa efterblivna,det vet jag!!!! o:

jag och ´nina sover ute, kanske du kan sova med oss? :D

2009-08-24 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0