25 augusti 2009

hej, aa nu är dt tisdag och igår va dt måndag :)
imorron ärre onsdag -.-
VANDRING, mama mia, jojo
men nu kör vi ! PUSH IT, skoja :o
inget jobbigt kanske bara lite ? :D
pinsamt kanske ? :D
jorrå, dt kör vi på.
igår åkte jag till frida i mjölby och sov där
vilken härlig konsversation vi hade eftersom hon nästan somna :o?
haha XD, aja iaf härligt och snacka älskling ! <3
idag, skola som vanligt ? jorrå, men imorron USCH BLÄ FYFAN!
osminkad skoldag.se inte dä men ändå :D

aja inte inlägg imorron eftersom att vi ska tälta i lkpg, sätra vallen, nån jävla scout led ?
inte en jävla aning om vart den är ? x)

nåt kul nu då ? :D

emil: jag funderar på och ta bort bdb :D
jag: nä inte värt dt jag har prövat :D
emil: jag lägger aldrig in nåt längre :p
jag: skriv att jag är bäst ? :D
emil: orka ljuga på bdb :)
blabla sen
jag: skriv att du hatar skolan ? :D
emil: men jag vill inte ljuga sa jag ju :)

HAHA ? :D freak :)

haha.
meningslös bild, och mä hjärta och allt, men jag såg så sur ut ;(
så dt fick bli så, bye ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0