1 december 2009

1 december idag ju oxså, jägarns vad tiden går fort!
är det bara min blogg som dampar?
inte kul har inte kunnat logga in på 2 dagar?!
aja tog influensa sprutan igår som jag själv kallar baconsprutan :)
det gjorde mega mega mega ont! vaddå att det inte känns, är ni sjuka i huvet eller?:o
jag grät när jag tog den & spydde efter (y)
fasen vilken mes jag är, men jag har alltid haft fobi för dom där jäkla sprutorna!
så jag va hemma idag, jäklar vad dåligt jag mådde imorse, snurrade i hela huvet!
menmen, va hos mammas bästakompis igår, hon fyllde ju 40 igår
grattis mia! hoppas du hade en jätte bra dag & tack för att vi fick komma :D
puss !






fyfan!, VEM ÄR INTE RÄDD FÖR DET HÄR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0