15 december 2009

kom hem för ett tag sen
sara jag ewe & vickan gick till vårdcentralen
för saras jävla utslag... blir nervös
vill inte att hon ska ha ont eller så ju!
men aa, hon och jag snackade med reseptionisten eller va det heter
och fick tid med en läkare direkt!
som skrev ut pencillin till min ängel (a)
när vi gick där ifrån jubla hon
- det kommer gå bort, det kommer läka, ÄNTLIGEN
äntligen kan hon lee igen! snart iaf..
än så länge så gör det ont när hon ler :(
JAG ÄLSKAR DIG <3
snart ska vi åka till lkpg & handla nyyyya skor, wie, har ju inga?
ska väl se om det blir någon jacka oxså kanske (a)
snart blir det gammla bilder maraton ;D
puss !

OCH GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING MARTIN FELIX SOM FYLLER 14 ÅR IDAG <3



en låt oxså hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0