16 december 2009

vahknade vihd kvat överh 7 idah 
väckte mihn bror & fixahde mehj lite fort
sen sprang jah tillh skolawnh
hade nåwt konstigt ffösta timmeh
meh kollade påw filwm, ren lektionen vah slapp somh F*N
& sen slöjd, wow ig i slöjd, fawn vah bäwst jjah e!
menmen, nian e juh nästa åwr, såwh jah behövewr intewh oroa mehj juest nue
+ att dt va ba ffö att jauwg nt lämnawde in EN grej i tid
såwh fikkh jauwg ig, LOL sägehwr jauwg bah xd
snart lkpg, o jjah trowr att sara hänger mewd mej in dit
skah köpah skor, & jah tkr att de he språwket äe grymt kul
pewsss !

fjortisstyle biatch

för er som inte förstår sånt:
vaknade vid kvart över 7 idag 
väckte min bror & fixade mig lite fort
sen sprang jag till skolan
hade nåt konstigt första timmen
men kollade på film, den lektionen va slapp som F*N
och sen slöjd, wow ig i slöjd, fan vad bäst jag är!
menmen, nian är ju nästa år, så jag behöver inte oroa mig just nu
+ att det var bara för att jag inte lämnade in EN grej i tid
så fick jag ig, LOL säger jag bara :)
snart lkpg, och jag tror att sara hänger med mig in dit
ska köpa skor, och jag tycker att det här språket är grymt kul
pussss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0