ÄGDA, hjälp

jag skiter i det här
det går och räkna ut att det är mig ni skriver om?
ni hatar ju mig, så nu kan vi ju alla hålla med om att det är tiden som avgör.
+ att snackat skit? jag visste inte vad jag skulle göra?
om jag inte gjorde det skulle ni hata mig som nu?
om jag gjorde det så skulle det funka..
jag är med vem jag vill, precis som ni eller hur?
jag är inte mer elak eller "falsk" än någon annan
när jag aldrig menat det, och jag tänker tala om det för den här personen
att jag är så jävla ledsen att jag sa allt det där (vad jag nu sagt?)
och att jag praktiskt taget inte menade något av det.
så jag hoppas att ni läser det här
för jag är trött på att ni skriver om mig i bloggen
UTAN att skriva några namn.
texten handlar om, vickan ewe sara & jennifer
så modigt, tack och hej släng er i väggen BIATCHESZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0