lucia konsert 1 avklarad

försov mig idag (n)
kom till skolan vid ungefär 09.00
och dagen rullade på
sen hem med issa & jag duscha & sen fixa vi oss för luciakonserten
det var fantastiskt, känslan där & att göra det med sköna tjejer
fy vad roligt det var & rebecka var jätte fin, vacker verkligen
avis som F*N, alla solister, duktiga som satan
imorron återstår, lucia för hela skolan & sedan mjölbystadshus (y)

och en grej till:
ni är bäst, finns inte ord för hur bra ni verkligen är
jag kan inte tänka mig ett liv utan er
ni är mina bästavänner
ni är allt jag behöver för att orka
finns verkligen inget bättre, eller något jag älskar mer än er <3
ni är allt
- vi genom allt <3

liten

en lätt egobild oxså!
om du var min skulle jag aldrig släppa taget ..  

Kommentarer
Postat av: sandra

va fin bild på dig, felicia!

2009-12-12 @ 15:09:00
URL: http://sandraadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0