19 juli 2009

hjjh

come on baby i want to party
come on right the dance floor
i wanna swing the day off
and every body's movin'
so come on ceep on grovin'
so if you want to party
come on and move you body
come on and move your body, your body and you soul

yes, har varit mä maggie hela helgen, fin tjej ja fifan !
ja, idag blirre nog lkpg tror jag :)
typ vikingtatto kanske & fixa piercing :o
gulligt va :') tihi
ja, ni ska bara veta hur glad jag är :D
vi gick dom vanligt och sprang i ip imorse
sen ut mä hundarna i typ 1-2 timmar :)
kändes bra ! ska bli en bra vana :)
vi hann precis in innan dt börja regna jävla piss skit :o
carro & devil är galna, dt behöver jag inte berätta här men dom är snuskiga !
och jag fick veta nåt konstigt idag :o
mådde  nästan lite illa där ett tag :D
aja LÖVERS, ledsen för jag inte haft tid :(
jag ska bättra mig, yeees, varje dag hädan efter :D
får se om dt blir nån piercing :D
isf kommer dt bild

PUSS !

Kommentarer
Postat av: Maggie

du är fin !;D

2009-07-24 @ 10:02:29
URL: http://mmmaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0