24 juli 2009

hhej, inatt gick jag till sara & sen gick vi vidare till niclas
där emil & niclas va då :p
ja vi kolla på nån film som va väldigt rolig :D
aja, sen kom bertil oxå, guud så mysigt assssso
sen somna niclas & aa emil och bertil satt vid datorn :)
sara och jag kolla på nån äckel film :o
tyyyp mum and dad ussccch äcklig !
aja sen aa rulla tiden på ..
sen gick vi hem :D
sen gick vi till min mormor & hämta pengar sen
gick vi till konsum & köpte mat sen lagade JAG mat :D
som vi sedan åt sen nu ligger sara här och sover :D
vi ska gå ut mä hundarna alldeles snar :)
och sen bär dt av till lkpg (Y)
beställa tid till piercing ? yes tror så

jag hatar falska människor, och jag hatar sånna som ljuger och sviker.
den ända som jag kan lita på är min bästiis hon är allt jag har
och jag älskar henne MEST
sara :)
LÖVE YOU SARA ! (L)

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0