24 juli 2009

fan jag glömde ett in lägg igår !
förlåt besarta :( som läser min blogg varje dag :D
varje inlägg är för henne :) (L)
aja i onsdags vadstena mä nåra sköna brudar
frida & jag stanna lite längre och va mä hilda älsklingh
åhhh saknat henne så himla mkt ! (L)
sen åkte frida och jag hem va hemma vid 10
jag somnade bums när jag kom hem, ohyeah !
sen vakna jag halv 9 igår morse
jag städade, hjälpte mig lillebror som typ spydde blod
jag va rädd :( men han spotta över hela badrummet och va jätte rädd
jag tog en handduk och la honom på soffan, där låg han och va tvungen att inte spotta
och jag torkade upp i hela badrummet, efter 1.5 timme hade dt inte slutat blöda än
då vart jag jävligt rädd !
och ringde mamma, hon sa vänta och ge honom nåt och dricka
precis så gjorde jag, dt hade slutat blöda efter 40 min
och sen sprang han och reta mig igen
hade lust och slå näsblod på honom :)
men sen städa jag masser, sen kom mamma & pappa
då duschade jag & sen somna jag på soffan
sen gick jag upp och sov i mitt rum
sen vakna jag nu vid 2
mm, får jag om jag kanske går ut en sväng för att kunna sova
vi får se vad som händer inatt & imorron

fellan yes

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0