hallå där ute :)

kl är typ ass mkt, men jag har riktigt ordentliga sömnproblem.
HJÄLP?!
/carface, pallante FUCKED UP ! rätt sak och säga mm.
jag är förvirrad & ledsen & glad & lycklig, vilken känsla av dom ska man visa, bra fråga.
it's time to vote, ehm nä, jag gör ett onödigt inlägg för jag är så förjävla utråkad tro mig.
finns ingen i världen som har dt tråkigare än jag, svårare men inte tråkigare !
gud, känns som dt här sommarlovet går åt helvete, jag vill åka till danmark, stockholm, göteborg london. hm men dt kommer fan bara bli danmark, göteborg, och förmodligen stockholm, jao.
mm, och nästa år, ska jag mä sara till turkiet, sug på den era blåmesar ! :D
jajajajajajajajaj, feeeeeeeeels good :)
imorron alltså måndag 5 juli 2009 ska jag och emelie till varamon, motala bada käka glass umgås
ha allmänt SKITKUL!, ja
men nu pallar jag inte skriva mer, eller jo en sak.
hur fan kunde du?!

/ love felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0