kl är över 12

igår: va mä sara träffa massa folk, niclas & alla bertil, pontus, och allt fan dom hette :)
aja, sen åkte vi hem till sara tråka, ringde pontus, kolla på film mä han.
han somna ju då hos sara :) vi kollade på film :) hela natten inte sara hon va OSOCIAL !
hon somnade redan inne på andra filmen, fail vill jag kalla dt men aja :)
idag: vakna hos sara av att dt va skit varmt !
mm även om både fönster och dörr va öppen,
sen typ 10 min senare ringer emelie, kolla ut
ska vi åka idag, ja så jag packade ihop mina saker som jag hade hos sara
och åkte hem, packa badkläder, sen kom emelie
vi åkte moped till motala, vi badade, åt mat & umgicks ass kul :D verkligen :D
sen åkte vi hem, när en lastbil skulle köra om så kom dt en annan bli på andra sidan(emot trafik)
och sen svängde in ass tidigt, men tänkte inte på oss två !
han var ca 1.5 -2 meter ifrån att köra in i oss, DUKTIGT !
borde inte få köra lastbil om han inte kan hålla koll på släpet :s
sen åkte vi iaf, hem till mig lämna mina badkläder.
hem till emelie, baka kladdkaka & såg på film,
jag var LIVRÄDD ! fyfan
thirteen ghosts hette den :D ass ball, läskig film (y)
sen gick vi ut och gick jag somna nästan :D
sen hem till min & aa vi gick ut mä hundarna
sen hem igen mä dom och kolla på minnes sak av michael jackson
HEMSKT ! stackars barn familj allt, största sak som hänt i kändis världen sen elvis.
kolla på dä i en timme eller nåt sådär typ
sen skulle hon hem vid typ 12, så aa hon gick hem och nu sitter jag här
vart ett långt inlägg, puss på er som läste ! (k)

/ love felicia


Kommentarer
Postat av: BYSTSKUGGA

http://www.youtube.com/watch?v=sI21Nfz6UWk&feature=related



Thåström är en bra artist

2009-07-08 @ 03:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0