motala next.

ärre du eller jag ? :O
igår åkte jag till motala, till min lövley hannah :')
mötte henne på netto, sen gick vi till östenssons :D
tack för tuggummina kräksbruden :D
och historian om kräks ska ni få höra, inget äckligt :)
jo sen gick, vi hem då :D
till dt fina rosa huset hon bor i :D
sen satt vi vid datorn, mera dator, lite mera dator ;)
sen en film, :D sen en film till sen skratta vi lite :D
ajuste kräks oxså :D hon vart hungrig
och då gjorde hon potatis och sås som såg ut som kräks x)
ja hon åt dt oxså :o, haha, sen när hon gick på toa spamma jag att hon åt kräks :')
hon fick ryck då fick jag inte sitta vid datorn mera :(
iaf, sen vart jag hungrig, då gjorde jag köttsoppa, fanns hos dom :D
gött mos :D, inte mos men soppa :D
sen kolla vi på en mupp film, totalt meningslös film den sög som F*N
iaf sen skulle hon sova, jag va lite jobbig ? (hh)
hon dampa och la sig under sängen ist, jag fick upp henne sen för hon fick inte täcket :D
sen efter en stund sådär 1-2 timmar somna jag sen vakna jag vid 14.00 eller nåt, då sov hon
ahh, sen vid typ 15.00 kom hennes mamma in och väckte hannah :D
ja sen gick vi upp hon fixa sig, pappa och dom skulle åka och bada jag ville mä :o
jag åkte hem tidigt som attan ! aja livet är inte slut än hoppas jag :D
sen åkte jag hem, sen bada vi och nu sitter jag här, får väl hitta på nåt men nån :D

/ love felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0