piss väder !

jag vakna ganska så jäkla sent idag
låg och drog mig lite, sen gick jag upp & sen till mormor och åt
stanna där ett tag, mä hundrarna, hände en lite rolig sak när jag skulle gå hem mä dom själv sen ^^
jo, dom hatar katter, verkligen HATAR ! dom vill ha dom till frukost om man säger så ;)
dt låg en katt i trappen när jag dom ut ur själva hyreshuset !
mm fint, först såg dom inte katten, men sen när den började gå emot oss, fick jag lite panik och när den va ca 1-2 meter ifrån carro, vände devil sig om och, attack
sen carro oxså hängde ju på dom drog mig framåt jag fick hålla i räcket jag kunde inte hålla emot !
sen när den röda katten försvunnit då kommer dt en svart katt & då stog jag på gruset, då vettni
drog dom igen & jag satte mig i gruset dom skällde som vildar jag satt där kunde inte hålla mig för skratt, folk började kolla ut genom fönstren, då vart dt pinsamt, så då sprang jag där ifrån :D
aja, fin dag (y'

/ love felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0