10 juli 2009

igår kom my lovley issa till mig
och vi åkte till city gross, va på karlsson köpte lite saker :D
sen åkte vi hem & hade asskul rent ut sagt
sen vid 12 åkte vi till sara kollade saw 3
jag höll på och spy, skita på mig !
fyfan usch hemska filmer fyfan helvete !
sen åkte vi hem,  käka och lite fint :)
sen typ vid 4 somna hon, haha :D
jag va vaken, kolla lite saker på datorn
jag grät lite mellan åt .. hemskt att sånt skit kan hända
aja, jag gick upp ur sängen vid 7 imorse åt en macka, städa lite :D
haha, sen vid 9 kom issa :D
hon vaknade av att min lillebror fråga om vem som låg i min säng :D
jag svara min man, han ba va x)
haha, sen koka jag korv vi käka :D
sen la vi oss i sängen och snacka lite
sen sa vi att vi skulle sova lite ställde klockan, men inte fan vakna jag :o
sen vakna jag av att hon hade fixat sig och klockan va typ 4
senare åkte hon hem :(
aa, sen rullade dan på oså
snacka mä mamma & pappa och peircing :D
vi skulle åka in till vikingtatto och kolla
men nu ska jag kolla musik.

/ love felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0