1 november (igen)



heeeeeeej sötnosar
lite väl sent inlägg men jag har suttit med lägenheten hela kvällen (y)
och jag är äntligen klar, det känns så grymt bra :D
hann dock inte plugga matte men men :D
lovet har varit så grymt bra, men min pingla sara <3
och dom sista dagarna med ewe har varit mer än underbara <3
sara & jag grät ju när ewe kom hem, så glada vi blev när du
äntligen kom hem efter 2 hela veckors längtan efter dig
fy hur överlevde vi?
inte en aning, men fredagen vart lyckad!
och idag färgade jag håret på ewe, lite mörkare syns inte därbak
men luggen och där syns det :D
va ute med en hund den ena ville inte :p
mamma gjorde pizza, MUMS (k)
men ska kolla ett avsnitt av king of queens sen är det sängen som gäller
puss hörs imorron (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0