18 november 2009- älskling <3

heej, skola igen
blä fy usch som vanligt
gymmet med ewe nu på kvällen, skönt
men jag är utbränd från igår oxså!
träningsvärk så det bara skriker om det
blir nog inte gympa för mig imorron
men ska släpa mig till gymmet imorron kväll iaf!
puss !








till min bästavän

ewelina larsson, du är min bästa vän och jag älskar dig!
jag kan verkligen vara mig själv med dig
det är alltid kul att vara med dig
du skulle aldrig bara skita i mig eller svika mig
du är en sann vän som jag sätter högt värde på
jag minns allt vi någonsin gjort ihop
hur starka vi är ihop
kunde aldrig varit gladare med dig, utan dig skulle det vara tomt!
du är allt jag behöver för att fortsätta.
du är bäst helt enkelt
JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentarer
Postat av: ewelina :D

felicia, JAG ÄLSKAR DIG!<3

2009-11-19 @ 07:00:57
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0