9 november 2009

heeeej sötnosar, ni får ursäkta det sena inlägget & min glömska!
idag var det skolan som vanligt, TRÅKIGT!
och efter skolan, gick jag för en gång skull till läxläsningen
glad att jag gjorde det (y)
sen blev det utvecklingssamtal
gick ganska bra, men jag ska öka lite i ämnena, för att få ett högre betyg
jag är fan värd minst ett vg iallt! nej men, jag ska försöka kämpa upp
slut pratat om tråkig skola nu usch!
helvetet är ju imorron igen ;)
jag tänkte slå en hiss eller diss, nu ikväll kanske?
jag kommer inte kunna sova än duschade så sent
usch, men rätt åt mig!
jag vet inte riktigt va jag ska hissa svårare att hitta nåt att hissa än att dissa
konstigt, menmen, det här inlägget börjar bli långt
idag är det 20 år sen berlin muren revs, fyfan vad jag är allmänbildad?
so är min grej helt enkelt!
pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0