HISS ELLER DISS?




HISS:  dessie, jag tkr om henne faktiskt ärligt.
så himla jäkla mkt bättre än kissie, alla dessa operationer
naturligt snygg, dessie om hon bara skippa sminket lite grann kanske
hon börjar ta över "kissie rollen som dessie" mer och mer
blir det för mkt så slutar jag läsa hennes blogg men den är bra
kissie är en copy av henne, tyvärr.

200

DISS: uggs får dissen, så förbannat fula!
usch, jag vill verkligen inte ha sånna och ni som har dom skäms ni inte?
så fula som ett par skor kan bli!
dom gillar jag inte nej!

Kommentarer
Postat av: ewelina :D

hiss på dessie :D (y)

jag tycker uggs är ascoola :D (H)

2009-11-10 @ 16:40:15
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0