10 oktober 2009

200

en social felicia på bloggen är ett helt klart minus!
fyyyyy på mig, men iförr går somnade jag hur tidigt som helst ?!
typ 8 på kvällen, FY VAD SKÖNT!
igår kom mikaela hit, det va faktiskt inte så himla kul ..
men jag fick träffa dig iaf <3!
men när hon sov smet jag ut & va med erica, sandra, frida, emma, niclas, webbis, göransson, sune, bertil och alla :)
tack för att ni gjorde min dag värd iaf! <3
jag ska va social idag :)
resten av helgen & nästa vecka oxså så klart!
men snart ska pappa och jag gå till mormor och äta 
sen vid halv 4 ska vi åka till lkpg hämta mamma & sen kolla på nåra små saker till mitt rum som fattas
och pappa ska gå till målaren & fråga om han kan fixa mina garderobsdörrar :)
kan inte bli bättre!
jo vickan & jennifer kommer hem idag <3333333333!
jag saknar dom, men nu ska jag dra mig pusss (k)

200 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0