11 oktober 2009



hallå alla söta bloggläsare (k)
hoppas eran helg varit bäst, för det har min varit <3
och förlåt för sämsta uppdateringen :(!
igår blev det film mys med ewe och sara
vi såg drag me to hell & the mist och en lite av början i rovdyr
the mist, den var hemsk usch vad hemsk den va i slutet.
rovdyr är en grotesk film, den verkar jätte töntig i början
den är hemsk, ni borde se den (y'
drag me to hell, måste varit nån skräck/ komedi film av nått slag
jag tyckte inte att den va bra iaf.
sen idag vet jag inte vad som händer
blir väl och nörda farmville kanske ? ;)
idag vaknade jag vid 1 och jag har suttit här sen dess
jag hoppas verkligen på gymmet senare!
och ewe och jag ska götta oss som fan på torsdag ;D
vad vi ska göra får ni veta senare i veckan :D!
jag ska även läsa 3 sidor teknik & göra klar serien i bilden.
menmen, nu måste jag gå ner och äta, pappa tjatar hål i skallen på mig
funderar även på och göra nån slags tävling, så att min blogg blir roligare :)?
mer on det i nästa uppdatering (k)

grattis jonna 16 år idag <3


200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0