19 oktober 2009



heej, inget tidigare inlägg för att jag har varit med vickan hela dan!
bästa dagen på jätte länge, saknat allt sånt här galet med dig sötnos!
VISST ÄR HON SNYGG?! :O
att hon är!
skola idag, MVG på tyskan oja stolt ? ATT MAN ÄR :D
vet att mamma sitter och läser det här just i denna stund
och jag skickade ju ett sms till mamma ungefär såhär:
jag: vem var det som fick MVG på tyskan :D?
mamma: kanon, nu får pappa öppna plånboken ;)
hihihi, att jag ska fortsätta såhär?
haaaa, ja :D pengar :D
sen kommer jag faila på lägenheten i hemkunskapen, tror jag iaf
jag har inte ens börjat klistra, inte tagit så stort ansvar där :(
inte tänkt på det lika mkt som allt annat :o
lite mkt på G just nu ja :)
men vickan & jag gjorde en oseriös video eller aa 2 som kommer snart
sen ska jag lägga mig i min varma mjuka stora sköna säng!(hoppas ni är avis nu ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0