20 oktober 2009



heeeej sööööötnosar   (:
duktig hund man har?
aja, idag skooolan!
tråkigt, som vanligt skolsköterskan
jag är mega lång! 161.5!
sen när jag kom från no:n satt söta erica där och väntade på mig
vart med henne hela dagen, suuuuuper kul tack för dagen (k)
vi gick hem till mig, tv & så åt jag en macka
sen ut med hundarna & så drog vi till hennes pappa
frös ihjälp på moppe jäveln ju XD
ända till sya åkte vi, fiiiiifan lååååångt!
sen skjutsade hennes pappa oss till väderstad
sen va vi med felix & issa
tack föööör det allihopa <3
nu ska jag sova, faaaast lite dåligt samvete för no:n jag måste nog plugga lite iaf
även om jag vet att jag måste sova.
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0