27 oktober 2009



heeej alla glada!
igår åkte jag in till mjölby vid kl 1
va med frida & träffa nåra (?)
kul dag, tack för den frida <3
sen åkte vi in till skge, hanna & frida hängde med till mig
sen gick vi till niclas, va där ett tag
sen gick vi ut, jag gick hem och åt
kasslergratäng MUMS!
sen kolla jag på hes just not in to you
bra film tkr jag, och jag grät i slutet, vilken meeeeees jag är!
menmen, sen gick jag ut igen
va med hanna, frida, niclas, sandra, erica & sara :D
sen gick erica och sandra iväg, så va vi själva
sen åkte hanna & frida hem, då gick jag niclas & sara till konsum
erica och sandra kom tbx, jag och sara fick dra till donken och köpa mat till dom
det gjorde vi, snälla som vi var
FRÖS IHJÄL?
yes, sen hem till niclas
efter ett tag skulle vi hem
kom på en dum ideé sara ville inte gå hem själv
inte jag heller, 4 på en moppe?
det gick ju ganska bra, men tur att det inte va nån lång sträcka ;D
sen skjutsa vi hem erica, sen tillslut mig
sen kolla jag på film igen
men senare slockna jag :D

många sen i min text kanske? sen sen sen sen sen där har ni nåra till (k)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Tack! Du är själv skitsöt!:)

2009-10-27 @ 22:05:36
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0