1 oktober 2009



hallå snyggingar :D!
ingen skola idag, fyfan mitt huve sprängs, jag får ADHD!
glasögon kanske behövs?:(
jag gör vad som helst för att slippa värken !
ni som vill att jag ska fixa eran design
sluta tjata, säger jag att jag inte orkar så vill jag inte fixa den just nu
live with it, jag bryr mig inte om ni blir sura om jag inte fixar den
mitt liv mina val, WHAT EVER!
om jag erbjuder mig och fixa eran blogg, va tacksamma
jag fixar inte alls bloggar. typ bara randoms, och dom som har sämsta designen (kodmallarna)
ta inte illa upp, tex cec din va jätte fin, men jag störde mig på den stora headern, men inte du som fixat den så :)
men det är bara och säga till om du vill att jag ska ändra den på nåt sätt (y'
nu ska jag fan duscha, & kanske dammsuga mitt rum :)?

200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0