10 september 2009

hh
(hihihi, jag är liten på bilden runt 6 år gammal :'))

hej, ullrika marken vart lyckad, mamma och jag spenderade 1100 kr kanske :)
köpte lite nya dekorationer till mitt rum & en dröm sak
jätte söt varren !
jag ville ha bilarfoppa, men fanns dt i min storlek tror du ?
nääe såklart inte!
åhh så söta, jag skulle använda dom varje dag !
mina skor är mina skor, ingen annan ska bry sig
dom ska inte sitta på era fötter så :)
sen nyss gjorde jag läxorna vi har tills imorron
och nu ska jag tvätta av mig mitt smink sen sova
bädda ner mig i min stora säng & bara sova :)
imorron när jag kommer hem blir dt lite städning om jag orkar (hihihi)
lär jag inte göra, men aa :D
see you tomorrow bitch :D

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0