14 september 2009



fifan vilken dålig uppdatering & jag är verkligen ledsen!
jag hoppas att jag inte tappar läsare på dt här usch :(!
jag har inte orkat bara :p
jag har varit mä världens underbaraste jennifer
och vi haft dt göööör bra, hon är bäst :)
(drf den fina bilden på henne, hon lär döda mig när hon ser dt här)
nu ska jag plugga, varit i mjölby, ussssch ska aldrig åka dit igen säger jag bara
och jag ska aldrig mer prata mä dig !
dt här väntar jag mig, resten av min kväll
plugg plugg plugg plugg & så lite mer PLUGG ..
tack mormor för den nya plattången
puss på dig (k)


BTW!, grattis anton orest 18 år idag ;)!
grattis på dig bubben!


PUSS !

Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Ja, visst är den :D

2009-09-15 @ 16:04:18
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0