22 september 2009




heeej, skola idag  (n'
va mä bästa jennifer som vanligt, <3!
snart blirre gårn mä pinglan :')
kanske repa? om jag har lust vill säga.
har fått otroligt många komplimanger om min lugg idag(första gången jag visa den)
och nä, den är ful, jag är ful usch!
ni kan vara söta allihop! suuuuper fina!
som sagt längtar till helgen igen, men vem gör inte :D?
prov i so på torsdag & jag tänkte plugga så in i helvetes fan!
apa oxså, inte kul :(
men men FELICIA RYCK UPP DIG PLUGG ÄR KUL!
DU KLARAR DET HÄR, MVG HERE I COME!
eller nåt :)
annars ärre väl som vanligt, tkr synd om min kära vän wille
som har haft bruten handled i 2 veckor utan att veta det! krya på dig wille :) <3
och GRATTIS JENNIFER & KENNY 8 MÅNADER IDAG ! <3
men aa, måste springa, ska slänga i mig nåt och äta :)
uppdatering later, eller direkt efter :D!
jj

Kommentarer
Postat av: ewelina :D<3

nej du ä asssssfin i lugg! :D<33

grattis jennifer o kenny :)

2009-09-23 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0