24 september 2009

200

jag ser nästan typ lite overklig ut på kortet :o?
sjuk bild XD
aja dt vart skolan idag ;D
gympa ochn allt fint (y'
efter skolan, hem & aa datorn, sen ner till gårn :D
samma kul mä vickan sara & ewe :D
haha alla ljud vi spela in och bilden ewe :D
att jag ska lägga upp den här imorron :D
imorron åker jag och sara och nina & issa till mjölby & möter maggie, sen tbx igen :D
sen på kvällen hittar vi på nåt skit kul säkert :D (y'
äta lite käk ute kanske :D?
nu ska jag sova, & förresten har jag dåligt samvete
för jag tror att so-provet gick åt helvete & jag har inte gjort klart svenskan som ska va kvar!
fyfan, jag har dligt samvete för läxor och skolan  ..
jag börjar låta som en jävla nörd :D
nu ska jag krypa ner i min säng och sova gott tills jag vaknar imorron!

jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0