27 septemeber 2009

300

heeej ! saknat mig ?
klart ni har ;)
jag har inte orkat blogga på 2 hela dagar?!
helgen har varit bäst! mä dom bästa såklart utan tvekan
igår va jag mä ewe, inte så länge tyvärr.. :/
erica & sandra kom och hämta mg i mjölby igår
så jag åkte mä dom hem :*
idag vaknade jag vid 12? :)
väckte maggie lite senare sen åkte hom hem
jag hoppade in i duschen fixade mig lite fort, sen kom sandra och erica :)
vi åkte hem till sandra och hämtade sandras moppe, sen åkte vi till nån match
och kolla på när nåra puckon sprang efter en boll!
mm kul liv, jag fattar inte det roliga mä fotboll :o?
sen åkte vi till frida & hämtade en hjälm till erica, sen till donken
sen åkte jag & erica hem, tack för dagen sötnosar ! :*
snart ska jag göra min so & kanske bada ?
om jag hinner ska jag plocka undan i mitt rum
jag tror inte att jag hinner men det blir väl imorron om jag inte hinner :)

jj

Kommentarer
Postat av: ewelina :D<3

fan du får inte sluta blogga.. blir så lessen då :O<3

du o din blogg äger<3

tack för helgen bby<3

älskar dej som fan <33

2009-09-27 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0