30 september 2009



heej :)
skola idag, sluta tidigt, 12.50 (y'
no-test på blodomloppet & jag lovar att jag faila.
kör sista timmen, jag lääängtar till nästa :)
fast jag kommer nog inte va mä på konserten sen :/
och så tyska-prov imorron, yes skönt ?
nääääääe! fy farao säger jag bara, USCH
låååååång dag imorron, sen ärre fredag, sen åker jennifer & vickan till turkiet på lördag
jag kommer sakna dom två ngt grymt !
nästa vecka ser ut såhär, ewe & sara hela veckan :)?
tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp, men nu har jag ätit och ska nog gå ner och kolla på 1 avsnittet av medium
jag är kär i programmet, inget slår det.
varje onsdag, 20.00 - 22.00? :p
jag vet om, jag ska se andra, kanske går och träffar erica, sandra & frida <3

200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0