7 september 2009


jag har hittat en byrå jag vill ha nu ju :)
aja, skola idag (y'
ligger efter som en jävla kossa kanske ?
nääe, håltimme på tekniken idag, GÖTT
umgicks mä söta frida, ebba, martin felix & ivar :)
kul varre frida och jag gick i strumpor till östenssons och tbx :D
annars sitter jag och tänker på ska jag börja mä videoblogg kanske ;o?
jag vet inte än, får se :D
vad tkr ni ?:D
kommentera gärna :)
jag sitter här i min sköna mjuka tröja & pufftofflor på fötterna & drogar skillet!
kan livet bli bättre, jo dt kan dä
om jag slapp allt plugg som väntar efter min sköna avkoppling här
ja, ett senare inlägg då :)
ett video inlägg kanske ? ;D
om någon berättar hur man gör så :)

PUSS !

GRATTIS EMIL FREDRIKSSON 15 ÅR IDAG !
liten emil blir stor emil SÖTT ! :')
hoppas du får en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0