9 september 2009




heej, bilden är till er som inte sätt "hela min fejja" på ett tag ;)
skola idag, slapp som fan sluta 12.50
frida hängde mä mig hem en stund
sen åkte hon till mjölby
jag somnade, trött som jag var & sov till runt 4 :)
YES score ;D just like ebbas says :)
imorron väntar en lång tråkig dag ..
mä fint avslut mä en tripp till ullrika marken efter skolan :)
jag ska ta och sova snart, jag har pluggat so oxså, jävla carl XII och gustav II adolf
hur ska jag kunna hålla reda på allt har dom tänkt sig ? :o
aja, no prov nästa vecka, perfekt !
sen väntar en hel radda mä prov, FIFAN VAD JAG LÄNGTAR ? :)
idag fyller manduu 15 år, grattis sötnos <3!
 
PUSS !

your that star
i wanna look at every night ..

Kommentarer
Postat av: amanda

såg att du hade skrivit de nu (a)



MEN TACK SÅ MKE ÄLSKLING!

<33

2009-09-11 @ 21:17:45
URL: http://manduuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0