HISS ELLER DISS ?

223


kissie, helt klart dagens DISS!
stolt för ingenting, finns inget och vara stolt över där!
alla små barn som vill va som kissie, get over it
hon suger, hon är sveriges b*tch :)
jag blir nästan lite besviken på att en svensk kan bete sig så.
pinsamt för vårat land, jag skäms över henne.

blondinbella blir dagens HISS!
normal, inte bitchig alls
förendrar sig inte bara för att blivit känd
alla som vill va som kissie, lägg av
bli som blondinbella, NORMAL & SÖT
utan 40 lager smink :)

Kommentarer
Postat av: Susan

Mkt mkt bra skrivet Felicia! :D<3

2009-09-17 @ 14:34:53
URL: http://susaanbengtsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv: Min bror ja.. Helt konstig :P

2009-09-18 @ 10:26:01
URL: http://sjrebecka.blogg.se/
Postat av: nån som antagligen har högra iq än dig.

du har ju inte fattat vitsen av kissies blogg.. Hon är väll inte antagligen så in real life.. Hon håller ju på för folk läser ju bara hennes blogg mer då.

så hon har gjort sig känd.. iq under 5 ?... Sämsta jag sett.. O vem skulle vilja bli som blondinbella? hon tycker att dt är tråkigt att vara kille. Hon har så idotiska åsikter.. Och ditt videoblogg.. Du filmade några i din närhet.. kallar du dt att videoblogga?... -.- oh my gosh. Och skaffa dig en vetig design istället!.

2009-09-23 @ 15:26:48
URL: http://feliciaärsär.com
Postat av: felicia

HAHAHAHAHAH, min åsikt ska du ta och skita i ?

jag bryr mig inte ett dugg om din

men kul att du ville slösa onödig tid på att kommentera nåt så patetiskt (y'

och dt va ett video inlägg inte en VIDEO BLOGG DIN JÄVLA TARD!

skaffa dig ett liv, seriöst!

2009-09-23 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0