GÅRDAGEN / NATTEN

igår va det då, fyllefest som polisen kallade den :)
ja, på ewes fest fick vi besök av poliser
som stormade in genom dörren och lös med sina
ficklampor i ögonen, när man njuter av en kul fest med vänner!
trots alkohol, men jag va clean, i promes :)
men det va synd att dom kom på besök!

jag och ebba stod nämligen och dansa och öste som fasen!
sen ser jag ett ljus och en röst som säger STÄNG AV MUSIKEN
högt och tydligt, vilket jag då ignorerade(visste inte att det var polisen)
och hör rösen ännu en gång, fast ännu högre, och jag slänger ur mig
- HÅLL KÄFTEN
sedan ser jag ett ljus som går från väggen till mig och jag ser min skugga i väggen
och alla hade börjat springa ut och ebba hade slutat dansa
då insåg jag att det inte var någon av gästerna på festen som sa något
och vänder mig om! heej säger jag lite lamt och sänker musiken
låter dom sköta sitt "jobb" och det blir ett J*VLA ståhej

de undrar vem som bor där, ewe träder fram och de vill prata med henne utanför dörren
hon håller mig hårt i handen, men i dörren står en av poliserna och motar mig
så jag gick in igen, sen försvann dom upp på övervåningen
och senare kom ewes mamma ner och sa att vi kunde gå upp.
där uppe hålls ett samtal om blablabla, att även om man va nykter så skulle man ge för-och efternamn
vi hade inte gjort ett brott utan langaren.
dom frågade ut oss, men jag va nykter och hade inte köpt nåt
jag visste då inte heller vart dom andra hade fått sitt ifrån
och, nu är det bara och vänta på ett brev från soc
då vi antaligen blir inkallade. och det kan startas en 6 veckors "utredning"
får väl se hur det går!
händelserik kväll :D


men nu ska jag fixa mig för snart blir det bio med mina tjejer
FLICKAN FRÅN OVAN BLIR DET! YES ÄNTLIGEN
och 2 bilder fårn igår kommer på en viss person ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

flickan från ovan är jätte bra men ibland blir det obehaglig . hoppas vi kan hitta på något snart felicia :) <3



puss

2010-04-10 @ 17:39:46
URL: http://theresenystroom.blogg.se/
Postat av: ewelina

figgetransan :D



fyfan vilken kvälllllllllll. (Y)

SNUT JÄVLAR!!!!!!!

men annars vare niiiice :D

2010-04-10 @ 17:46:13
URL: http://ewelinann.blogg.se/
Postat av: izza

haha jag skrattar!

2010-04-13 @ 07:54:25
URL: http://izzahahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0