SÖNDAG NATT

imorron åker jag hem, (ja en dag för tidigt..!)
men hon är sjuk, och min pappa kunde hämta mig
+ att den sjukdom hon har vill jag inte bli smittad av :D
så imorron vid 10 tiden åker jag hem, tyvärr! :(
menmen, life is hard..
men idag/igår var jag inte spec social pga att vi inte gjort något
hon är ju som sagt sjuk, tycker synd om henne :(<3 KRYA PÅ DIG
men ganska skönt och komma hem oxså, faktiskt!
och pussa på min hunny, devil!
usch vad jag saknar honom och carro, jag ska mysa med dom när jag kommer hem!
men, nu ska jag väl vara social och faktiskt längta tills min far kommer hit imorron :)
puss <3

en assgammal bild, som jag inte ens visste fanns :o


bebis i sommras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0