"dä äe inte min vecke så rete inte opp me!"

nu har jag verkligen inte bloggat nåt alls!
jag är så trött på det :O
men men jag ska bättra mig om ni lovar att läsa!
dom senaste dagarna har jag umgåts med eve mest med olika andra ;)
jag saknar vickan nu♥
men imorron/idag ska jag sova länge till typ 11 iaf!
för imorron väntar städning, tvätta momomommmopped och så ska jag fixa avgasröret imorron mä förhoppningsvis :)♥
snart är det skola och jag dör. dags och börja med dom tiderna nu på måndag!
och jag vill oxså säga att jack är en riktig hejare på att jävlas :D:D
men snäll liten pojke, kenny är oxså en jobbig jävel men världens snällaste
även om inte lovet blev som jag tänkt mig.. så är det fan det bästa lovet med dom bästa
och jag ångrar inget vi gjort ihop ♥
men nu ska jag sova hörs imorron om jag hinner :D


naw bjuder på en sånndär mä då :D

Kommentarer
Postat av: Johannaa

Jag lovar att läsa =D <3

2010-08-14 @ 00:05:01
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0