LVL 1

aaaaaaand here we go again, bääääääääbisfarsoner, fan vad jag älskar det här :)
nostalgi som att va tbx i 2:an igen :)
gg girls do your thing i dont even care.
förmodligen vet ni vilka ni är, och inget illa ment
men om jag skulle säga det här till er face to face skulle ni ta det hårdare än om ni läser det, TRO MIG
hur fegt eller töntigt löjligt omoget osv osv osv.... ni tycker att det är så live with it
det här med, "hon va min först" kom igen, vad går vi i? trodde det va 9:an..
men ni får mig verkligen och tro att det är mellanstadiet alltså, GREAT :)
bråka så mkt ni vill, hata mig va elaka. det är ändå ni som blir lidande till slut.
som alla tjejer gör kommer ni såklart snacka skit om mig, go a head säger jag bara
jag ignorerar det jag vill inte veta vem som sa det eller vad det handlar om
bara lägg av nu, det här tramset är verkligen så töntigt i min värld kanske inte i eran
men aja, there you go!


and the devil strikes again..


Kommentarer
Postat av: Anonym

eh fyfan, har nån sagt att hon va deras först xD?

2010-08-31 @ 06:47:45
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0