dance with the wolves

jag har tänkt på en sak, hela dagen som vi pratade om på musiken
att musik binder känslor, musiken gör verkligen det!
hur är det möjligt, om jag är ledsen drar jag på en såkallad "kärleks balad" och
om jag lyssnar på den igen efter en månad kan jag bli ledsen och börja gråta igen?
hur, alltså hur?! som att eve jag sara och vickan har några låtar som påminner oss om
den tiden då vi var bästa vänner, när jag hör en av dom låtarna kan jag få ångest eller bli ledsen eller bli jätte glad
helt random bara för att alla känslor och minnen som finns i låten är jobbiga eller från en rolig tid!

har ni någon sån låt?


Kommentarer
Postat av: ewe

ojaaa, massa låtar!!!!

typ 1000 :o

o en del vet man inte vad dom påminner om bra en speciell känsla som man inte kan förklara ;o

2010-08-27 @ 15:18:12
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0