inget liv :)

STEG 1
namn: felicia
Födelseplats: linköping
Bor: skänninge
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: brunt
Skostorlek: 39
Civilstatus:
Höger eller vänsterhänt: höger
Kär?: aa
 
STEG 2
Dina svagheter: leenden
Rädsla: mörker antar jag

STEG 3
Första tanke när du vaknar: 10 min till!
När somnar du? vet inte riktigt :)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: inget
McDonalds eller Burger King: donken
Adidas eller Nike: adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea:vene
Choklad eller vanilj: vanilj

STEG 5
Svär du?: om jag gör ;)
Sjunger du?: varje dag
Duschar du varje dag?: typ
Gillar du skolan?: älskar skolan
Tror du på dig själv?: det gör jag!
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Rökt?: nej
Shoppat?: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen?: ja
Skejtat: nej
Bakat?: ja
Stulit något?: ne
Ljugit?: nej
Kysst någon?: ja
Kramat någon?: ja

STEG 7
Har du någonsin..
Blivit nerslagen?: njae
Busringt någon?: ja
Gjort något som du ångrade?: japp
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: fler än en gång ;)
Kastat en sten på nån ruta?: ja

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: alma, herman
Hur vill du dö?: gammal och lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal?: tuffaste tanten

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: 4
Antal CD-skivor du äger?: har nog några skräpandes någonstans :d
Antal tatueringar?: inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 1 gång tror jag

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: jag ska umgås med mina älskade vänner!
Vad ska du göra i vinter?: det är ju vinter nu!
När tar du student: 2014
Vad gör du efter gymnasiet? läser vidare kanske?
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? vet inte
Vad händer till helgen?: julafton imorgon! hm får väl se ;)
Vad vill du helst göra just nu?: fixa min moped<333

STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: ögonen, händerna :o
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: jag vet inte
Vem är den perversaste person du känner?: martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0