GAAAAAAAAAAy

haha asso ibland blir jag arg på mina vänner :)
iaf när dom försöker klä av mig I SKOLAN
jag menar det, idag var det byxor och BH, bh?!
asso, hjälp. hände en kul grej haha let's see here
jag: sara varför står du där för?!?!1 :o
sara: (skrattar)
ewe: ta av den då!!!
frida: nu draaa draa!
frida: ajfan hon bet mig!
ewe: hahahahaha
frida: men ta den då!
ewe: hon håller ju i den!
jag: SARA HJÄLP MIG!!!!!!!
sara: jag har händerna fulla, asgarvar!
jag: vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

ja asso, ibland så bara åhhhhh! :o
varför just jag ? :)
och gulliga killar i våran klass satt och kollade på?:)
bläääää, herrå <3

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahahaha flåååååååt (a)

2010-02-13 @ 12:09:26
URL: http://ewelinann.blogg.se/
Postat av: friiiida

det var kul :) <3

2010-02-14 @ 00:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0