idag skämtar jag bara bort allt :)

ja det är exakt som rubriken säger: idag skämtar jag bara bort allt :)
det är sant, faktiskt, idag är jag trött utslagen totalt
om nåt händer, kan jag bara inte hålla mig för skratt
ganska kul för mig, men när andra börjar skratta får lärarna ett dampanfall
såklart :) men puss på dom eller vad säger ni?:)
snart åker jag till frida, ett psyk till kompis
down syndrom har hon oxså, jag älskar sånna
stencoola och är sig själva & skämtar bort allt, precis som jag idag :)
här kommer en liknelse bild på fridabusbengtsson!



lika?.. OJA
men jag älskar henne ändå :*
haha om ni undrar, hon till vänster ;)

Kommentarer
Postat av: fridabusbengtsson :)

söt tjej där :D

2010-02-10 @ 14:20:17
Postat av: Anonym

m2 :$

2010-02-10 @ 16:21:17
URL: http://jackpetersson.blogg.se/
Postat av: felix

blev inget döööh :(

2010-02-11 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0